Європейська освіта в Україні твориться сьогодні і зараз нашими спільними зусиллями!

Перевірка предметних компетентностей

Уперше у практиці вітчизняної освіти пропонуємо
новий — компeтентнісно орієнтований — підхід до перевірки навчальних досягнень учнів.
З цією метою відомими науковцями, методистами і вчителями підготовлено
серію збірників завдань для перевірки предметних компетентностей.

А. Д. Волкова
Природознавство (2–4 класи)

left_1


Н. П. Листопад
Математика (2–4 класи)

left_1


О. М. Авраменко
Українська мова (5–7 класи)

left_1

Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, О. Г. Кузьмінська
Інформатика (5–7 класи)

left_1

load_blue
Завантажити презентацію серії збірників завдань з інформатики для 5–7 класів


Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда, О. І. Глобін, І. М. Богатирьова, О. П. Бочко, О. М. Коломієць, О. Сердюк
Математика (5–6 класи)

left_1

Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда, О. І. Глобін, І. М. Богатирьова, О. П. Бочко, О. М. Коломієць, О. Сердюк
Алгебра і геометрія (7 клас)

left_1


Т. М. Засєкіна
Математика (5–6 класи)

О. М. Топузов, О. Ф. Надтока
Географія (6–7 клас)

left_1

І. Ю. Сліпчук
Біологія (6–7 клас)
О. А. Дубовик
Хімія (7 клас)

left_1


О. М. Ніколенко
Зарубіжна література (5–7 клас)

left_1

Знаю, вмію, розумію і можу діяти!

Як допомогти нашим учням стати успішними і щасливими

Пропоновані посібники містять контрольні роботи, кожну з яких подано у двох варіантах однакової складності.

Ці роботи дещо відрізняються від традиційних контрольних робіт:

у кожній з них учням пропонується життєва ситуація, учасниками якої вони можуть бути;
як і в реальному житті вони мають проявити кмітливість, дотепність та інші загальнокультурні якості.

Тобто за допомогою таких завдань наші діти вчаться:

banner_1

Ці контрольні роботи вирізняються міжпред­метною інтеграцією навчального змісту
та від­кривають можливості для формування в школярів цілісної картини світу.

Оригінальність посібників полягає в тому, що запропоновані в них роботи побудовано на основі
сюжетних малюнків і ситуацій, пов’язаних із повсякденним життям дітей молодшого шкільного віку.
У цьому й особливість роботи, яка виконана на засадах компетентнісного підходу.

На відміну від звичних уже для нас тестових завдань, у цьому форматі учень має змогу:

  • здійснювати різноманітні мисленнєві операції;
  • розкривати причинно-наслідкові зв’язки;
  • аналізувати;
  • зіставляти тощо подану на малюнку ситуацію і робити висновок, використовуючи набуті за темою знання і свій життєвий досвід, а не механічно обирати один із варіантів відповіді.

З питань придбання комплектів «Перевірка навчальних компетентностей» звертайтеся:

phone

+38(050)-230-48-27
+38(067)-543-05-26

email