Новий навчальний рік повний загадок. Дистанційна освіта залишає багато непевностей серед учителів, батьків та учнів. А проте онлайн-технології вже навряд чи покинуть українські заклади освіти.
Дедалі більше прихильників набуває концепція змішаного навчання (blended learning). Її вважають оптимальним варіантом, здатним поєднати ІКТ з класичними методами навчання.
Формат змішаного навчання:
- учні опановують теоретичний матеріал, набувають нових навичок за допомогою онлайн-технологій;
- виконують практичні завдання, відпрацьовують конкретні ситуації, вчаться на помилках під час очних занять, живої комунікації з учителем.
Такий формат дає те, чого так бракувало експериментальному етапу онлайн-навчання — перевіряти засвоєне під прямим контролем учителя. Цей навчальний рік планують починати з оцінювання та заповнення прогалин пройденого матеріалу.
За таких умов методичний супровід для 3 класу готували в УОВЦ «Оріон» з думкою про комплексне повторення вивченого у 2 класі та можливість застосовувати навчальні матеріали за змішаного навчання.
Уроки МАТЕМАТИКИ в 3 класі оптимально доповнюють:
- робочий зошит;
- «Мої досягнення», тематичні перевірні роботи з математики;
- картки для поточної перевірки знань;
- картки з формування предметних компетентностей;
- математичний тренажер;
- збірник завдань (і все це від Наталі Листопад).
Навчання УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ поглибшать:
- «Малюю словом», зошит з розвитку мовлення;
- «Мої досягнення», тематичні перевірні роботи з української мови;
- «Пишу без помилок», картки-тренажери;
- картки з формування предметних компетентностей;
- «Застосовую знання», робочий зошит;
- збірник завдань з перевірки предметних компетентностей (усе від Катерини Пономарьової).
Зануритися в тексти на уроках ЧИТАННЯ допоможуть:
- робочий зошит;
- «Мої досягнення»;
- читанка для додаткового та позакласного читання (все від Олександри Савченко).
Курс Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ збагатять:
- робочий зошит у двох частинах;
- «Мої досягнення»;
- матеріали до уроків від Ірини Грущинської;
- методичний посібник «Складові успіху» Ольги Барни;
- робочий зошит «Ключі до інформатики» Наталії Морзе.
Під час дистанційного періоду навчання учні, вчителі й батьки гостро відчули брак живого спілкування під час занять. Ніщо не замінить соціальний досвід, пряму комунікацію та відчуття в руках частини матеріального світу у віртуальному.