Науково-практична онлайнова конференція «Актуальні проблеми мовно-літературної освіти в середній та вищій школах» відбудеться 29 квітня.
Запрошуємо 29 квітня до ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайнової конференції «Актуальні проблеми мовно-літературної освіти в середній та вищій школах». Захід організовують Факультет іноземної філології, кафедра методики викладання світової літератури, кафедра методики викладання іноземних мов НПУ імені М. П. Драгоманова, Український освітянський видавничий центр «Оріон».
Конференція відбуватиметься за допомогою сервісу GoogleMeet.
Подія передбачає низку дистанційних майстер-класів від учителів та викладачів кафедри, шість тематичних секційних засідань, присвяченим сучасним проблемам, нововведенням і досвідам. Посилання та детальний перелік усіх виступів можна знайти на сайті кафедри методики викладання світової літератури.
У секції 2 ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРИ В СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛАХ почуєте й побачите нашу головну редакторку Ірину Красуцьку з виступом «Чи може підручник стати дороговказом для справжніх читачів: кілька запитань із досвіду сучасного підручникотворення».
Ідентифікатор зустрічі секційних дискусій: https://meet.google.com/wzb-zmid-qji
Натхненні дослідження до конференції підготували й авторки наших видань із зарубіжної літератури, російської мови й літератури:
- Про людський капітал, емоційний інтелект і роль шкільної літературної освіти — ІСАЄВА Олена Олександрівна;
- Постколоніальний погляд на Лесю Українку та пошуки впливу на читача — КЛИМЕНКО Жанна Валентинівна;
- Вікіпедія у навчанні зарубіжної літератури як тестовий майданчик роботи з інформацією та джерелами — ДАВИДЮК Людмила Володимирівна;
- Вивчення зарубіжної літератури у взаємозв’язках із образотворчим мистецтвом: проблемно-діалогічний підхід — МЕЛЬНИК Анжела Олегівна;
- Використання поетичних традицій Країни Вранішнього Сонця в процесі шкільного вивчення японської класичної поезії — БИЦЬКО Оксана Костянтинівна;
- Зміни в нормативній базі та нові підходи до викладання зарубіжної літератури в школі — НІКОЛЕНКО Ольга Миколаївна;
- Віртуальний читацький щоденник як сучасний засіб навчання літератури — ГАРНА Світлана Юріївна;
- Аналогії, або Чергова інтерпретація образу птаха (на прикладі новели Івана Франка «Сойчине крило» та п’єси Моріса Метерлінка «Синій птах») — КОЗІЄВА Віталіна Вікторівна.
Фотоквести, копірайтинг і спічрайтинг, дистанційна освіта, мистецькі технології, блог-технології, "перевернутий клас" і ще багато свіжих поглядів на вивчення мови й літератури чекають на вас у виступах інших учасниць та учасників. Охочим дізнатися про нове на уроках мови й літератури варто долучатися.