авторам, батькам і вчителям. Виступ головної редакторки на конференції про актуальні проблеми мовно-літературної освіти в середній та вищій школах.

Говорити про вивчення літератури у середній та вищій школах, оминувши підручники, неможливо. На запрошення організаторів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайнової конференції «Актуальні проблеми мовно-літературної освіти в середній та вищій школах» відгукнулася Ірина Красуцька, редакторка зі значним досвідом. 

Пані Ірина у невеличкому виступі зачепила проблеми сприйняття підручників. У зв'язку з дистанційним навчанням участь батьків у роботі з підручником помітно зросла. До того ж блага інтернету надають розголосу думкам мешканців соцмереж. Унаслідок цього на критику наражаються сучасні українські письменники, уривки текстів і лексика в них. Натомість глибину питання досліджують мало.

З приходом на сторінки підручників сучасного тексту яскраво оприявнилося протистояння поверхневого та вдумливого читання. Особливо в початковій школі — текст не можна сприймати тільки як засіб для розвитку техніки читання. Читання — це ще й про смисли, співвіднесеність з реальним життя, відгуком читача.

Тож про те, чи може підручник стати дороговказом для справжніх читачів, розповідає Ірина Красуцька.