Серед 50 найкращих вчителів (за версією Global Teacher Prize Ukraine 2021) двоє наших авторів: Наталя Власова і Владислав Кронгауз.

П'ятдесят учителів змагатимуться за головну вчительську нагороду. Півфіналістами стали й Наталя Власова та Владислав Кронгауз. Співавтори кількох підручників з історії, модельних навчальних програм, рекомендованих МОН, креативні, молоді та активні, вони мають усі шанси на звання «Учитель року», адже докладаються до змін української освіти.

 

Наталя Власова

Наталя Власова долучена до авторського колективу підручників з історії України та всесвітньої історії 8 класу. Вона також співавторка двох модельних навчальних програм для 5-6 класів НУШ з історії, до яких готує пілотні навчальні матеріали:

Населений пункт: місто Дніпро

Навчальний заклад: Науковий ліцей міжнародних відносин

Предмет: Всесвітня історія, Громадянська освіта, Історія України, Людина і світ, Основи медіаграмотності, Правознавство

Своїм найбільшим впливом на спільноту Наталя вважає створення модельних програм 5–9 класів НУШ на волонтерських засадах. А найбільшою гордістю — успіх власних учнів. Це і школярів, які отримують призові місця у проєктах, конкурсах та олімпіадах. Так і випускників, які досягли успіху. Особливо тих, хто як і вона, обрали професію педагога.

«Вчитель, який живе своєю роботою, надихає учнів, саморозвивається, стає прикладом для колег, не може не підіймати соціальний статус своєї професії».

 

Владислав Кронгауз

Владислав Кронгауз — співавтор підручника «Історія України» для 8 класу УОВЦ «Оріон», модельної навчальної програми «Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти» для 5–6 класів. Нині готує навчальні матеріали для пілотних 5 класів НУШ за новою програмою вивчення історії.

Населений пункт: Харків

Навчальний заклад: комунальний заклад «Харківська спеціалізована школа ІІ-ІІІ ступенів № 3 Харківської міської ради Харківської області»

Предмети: всесвітня історія та історія України

У свої 27 пан Владислав виступає на вебінарах українських видавництв, консультує ЗМІ про освіту й затверджує власні модельні програми в МОН. Головна педагогічна мета півфіналіста — розкрити особистість кожної дитини, з якою буде нагода попрацювати, та осучаснити професію вчителя. Учні новатора їздять на археологічні розкопки, невимушено дискутують про харківських митців і створюють власні цивілізації для міських проєктів.

«Мені важливо не просто закладати компетенції, прописані навчальною програмою, а проживати шкільне життя разом із моїми учнями».

 

Вітаємо і пишаємося, наші дивовижні друзі. Любимо вас, як і кожного автора чи авторку нашого видавництва! Нових перемог!

Матеріал підготовлено за лонгрідом Global Teacher Prize Ukraine 2021: оголошуємо ТОП-50 найкращих учителів України.