зошити (6—9 класи) для практичних робіт, лабораторних досліджень, мініпроєктів

Про віруси, бактерії та імунітет за останніх подій говорять багато. Уроки біології — найкраще щеплення від фейкової, помилкової інформації чи дезінформації. Тож ми збільшуємо для вчителів вибір інструментів навчання біології на уроках і вдома.

Щойно з друкарні отримали посібники з біології для 6–9 класів «Зошити для практичних робіт, лабораторних досліджень, дослідницького практикуму, мініпроєктів» авторки Ірини Сліпчук.

Біологя 6 клас. Робочий зошит для практичних, лабороторних робіт і мініпроєктів      Біологія 7 клас. Робочий зошит для лабораторних робіт     biology 8 cover     Біологія 9 клас. Робочий зошит для лабораторних робіт, практичних робіт, проєктів

Враховані вимоги оновленої навчальної програми.

Відповідають новій редакції Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

 

Що всередині:

  • рубрика «П’ЯТИХВИЛИНКА», завдання якої допоможуть учителеві швидко перевірити знання учнів перед практичними, лабораторними роботами;
  • практичні роботи;
  • лабораторні дослідження;
  • дослідницький практикум;
  • навчальні мініпроєкти.

Кожна робота/дослідження містить тему, мету, матеріали та обладнання, хід роботи. Їх не знадобиться переписувати, що заощадить час і зосередить учнів на виконанні спостережень, заповненні таблиць, оформленні малюнків та результатів роботи.

Зміст зошитів цілком відповідає оновленій навчальній програмі з біології для 6–9 класів. Отже, його можна використовувати під час опанування біології за підручником будь-яких авторів.

Сторінка 32 із зошита для біології 9 класу

формування науково-дослідних компетенцій під час виконання лабораторних досліджень і практичних робіт на уроках, дослідницького практикуму вдома


Biology 6 imageАвторка

Ірина Юріївна Сліпчук — заслужений вчитель України, вчителька біології в ліцеї № 208 м. Києва, доцентка кафедри медико-біологічних та валеологічних основ охорони життя та здоров’я Національного університету імені М. П. Драгоманова, кандидатка біологічних наук. Авторка впроваджує форми та методи організації навчання, які вчать учнів самостійності в навчанні. Через досліди, біологічні експерименти та демонстрації досягає результативного опанування навчального матеріалу.